Alla inlägg den 1 april 2010

Av Camilla Viklund - 1 april 2010 22:10

Just nu är de mycke som känns jobbigt i livet ens.....men ja vet att allt kommer att ordna sig till de bättre.

Trodde väl aldrig att de skulle bla vara så jobbigt att inte göra nått utan bara ta de lugnt hela dagarna....hahahaha....tror ni ja lyckas med de. Hmmmmm kan avslöja att ja är väldigt dålig på de...maten måste ju tex lagas när gubben jobbar....saker måste ju plockas upp från golvet. Visst har ja rätt så stora barn som kan hjälpa mig med en del av sakerna men de är just de som är lite av problemet oxå. De är inte alla som känner sig särskilt sugen på att underlätta saker för mamsen inte. En av mina killar kommer med jämna mellanrum o frågar om de finns nått han kan hjälpa mig med....eller om ja vill ha något att fika eller dricka.....han är så underbart omtänksam mot mig....o gör de ja ber han om utan några protester.


Sen har ja suttit o läst lite om de här med igångsättning....känner mig väldigt nervös för de faktiskt. De är första gången som ja känner oro o nervositet över en förlossning. Tydligen så ökar risken med sugklocka eller tång när bebisen ska ut plus att risken för akut kejsarsnitt ökar oxå. Ja som har klarat verje förlossning utan problem vill som inte att dom kommer med massa hjälpmedel för att få ut barnet.

Sen känns de väldigt nervös att dom kanske måste snitta mig.....de har ja verkligen ingen lust med. Vill inte att någon skär i mig med en kniv...sen tar de ju längre tid oxå innan man är återställd om man måste snitta.


Så ja hoppas att de kommer igång av sig själv innan den 13 april för då kanske man får den förlossning man vill. Man får väl se vad lilleman har bestämt sig för....hoppas bara att han kommer snart.


Hoppas man kan sova inatt iaf utan att ligga o grubbla o fundera så mycke....man får alltid tusen tankar i skallen när man lägger sig ner. O ja tillhör inte den kategorin som pratar av mig heller utan ja stänger allt inom mig o behåller allt för mig själv. Vet att man mår bättre av att prata av sig men de låser sig alltid när man kommer till de.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket namn ska man välja??
 Oskar
 Eddie
 Oliwer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards