Alla inlägg under juli 2009

Av Camilla Viklund - 31 juli 2009 15:13

Idag var det benträning som gällde....pressade mina ben riktigt rejält. Det känns i dom nu men de känns bara skönt ;)

Jag o J hade bestämt dejt kl 12 idag så då hade man som ett krav på sig att man var tvungen att åka oxå. Det är bra det för annars finns risken att latmasken kommer krypande o jag hittar på en massa ursäkter för att inte åka....som sagt det är tur att jag har en som peppar iväg mig ;)

Blev så full i skratt när jag satt där vid ben pressen....ser jag en kille som går fram o tillbaka o tittar sig själv i spegeln hela tiden....sen tittar han på redskapen...ser ut att fundera på vad han ska göra...sen typ anfaller han ett redskap o tok pumpar.....hahahahaha ser så jävla roligt ut...sen står han o typ spänner sig framför spegeln....jag höll på att börja tokgarva.

Nu blir det några dagars vila...sen till veckan är det bara att köra på igen. Länge sen man tränade så här flitigt....men nu har jag fått upp farten o gnistan så då är det bara till att fortsätta.



Ska man ut sen igen o jobba ikväll....hoppas det blir mer att göra ikväll än igår. Fan vad tråkigt de var...hände ju inget alls nästan... Men jag fick höra det att torsdagarna brukar vara lugna. Tur man hade mobilen med sig....satt o messade för att få tiden att gå lite fortare. Men det var bra kunder som man hade iaf....glada o trevliga allihopa.

Man behövde inte ta till stygg humöret igår. Inte som i onsdags....fick jag vråla till åt en kille som inte kunde sköta sig i bilen. Han kunde fan inte sitta stilla på sitt säte....till slut så tog jag o pallnitade när han stog upp....hehehe han kom flygande som en vante. Sa med min barska stämma att det var bara till att sätta sig ner i bilen eller han fick gå hem. Sen satt han faktiskt ner resten av resan....tackade sen för resan även fast jag var otrevlig som han sa....jag tyckte bara det att lär dig att lyssna nästa gång.

Av Camilla Viklund - 31 juli 2009 15:11

Ja då har man hittat en del nummer igen.....nu ska man har 490 ;)

Någon som vet vart den finns????? Man har ju nu kommit halv vägs mot målet snart

Av Camilla Viklund - 30 juli 2009 15:29

Fan vad jag har varit duktig nu....nu har jag varit o tränat igen. Fick mess av gums som frågade om jag skulle med....nyvaken som jag var skyndade jag mig att dra på mig kläder....borsta tänder...kasta lite vatten i fejset för att vakna till.

Sen in i min brölmobil o blåser in till stan....gick rätt så bra idag...fick lägga på lite mer vikter på vissa muskelgrupper....skööööönt. Fick verkligen ta i idag...jobbigt var det men det är skönt när det är klart...ska in en sväng imorgon oxå o köra ett pass. Men imorgon blir det enbart benen som får sig en rejäl omgång...heheheehe....tur jag har J som peppar mig ;)


Man har även hunnit med en sväng på stråket i år oxå....fan vad roligt det var nästan hela kvällen. Förfesten hemma hos J & S var skitkul...det kom bra med kollegor som skulle hacka på med ut. Det blir så roliga fester när vi håller igång....fler sånna...hihihihi.


Nu ska man ta o laga lite middag innan man ska ut o köra Yran folket....hoppas på en lika bra kväll idag som igår....hade sjukt roligt med dom som åkte....alla var på toppen humör....fint med inkört på bilen blev det oxå...jag hade flyt hela kvällen.

Men som A brukar säga: Det är väl inge ovanligt....det står ju 40 på bilen.

Av Camilla Viklund - 27 juli 2009 19:43

Ja då har man varit duktig idag igen ;)....pallrade mig iväg o tränade en sväng idag oxå....tjohooooo vad jag är duktig.

Känns lika skönt varje gång man har varit iväg....men kände mig lite svag i vissa muskler idag....men det är bara att köra på så blir det bättre.

Gums kom dit oxå men då var jag nästan klar med mitt pass...men det kommer fler tåg;)

***************************************'

Nu har jag precis tjänat in 600 spänn....klippte 3 st idag....hehehe...Sebastian, Philip & Einar blev som nya människor. Men jag måste ta o köpa mig en ny klippmaskin....den jag har lever om så jämarns mycke o sen har den blivit lite lätt slö.

**************************************

Nu är det snart dags att dra på sig kläderna o sticka ut o jobba....men imorgon är man LEDIG....då är det stråket nästa som gäller.

Av Camilla Viklund - 26 juli 2009 20:19

Gårdagen var helt sjuk. Fan vad det var mycke jobb, man körde hela tiden. Var brist på storbilar en stund tror jag visst. För jag hade mest bara storbilskörningar. Den bästa var från stan till Ytterån via Nälden, med retur från bygdegården på Rödön in till stan. Nu ska jag ta o dricka lite mer kaffe, hänga tvätten sen får man väl se vad som händer ikväll

Av Camilla Viklund - 25 juli 2009 16:16

Idag känner jag att jag lever kan jag ju säga...var o tränade igår på Friskis & Svettis med J & H....skönt var det när mna var färdig....va där 1½ timme. Man kan ju lungt säga att jag har hittat en hel del nya muskler som har legat i dvala nu ett tag. Känner av i mina armar, axlar o skuldror idag att man gjorde något ;)


Sen drog jag hem....slängde i mig lite frukost/lunch....sen var det dags för nästa pass....då skulle hästen har sin motion....jag o Maria var ute i 2 timmar med hästarna o skumpade runt i skogen...skönt att komma ut en sväng...men det känns lite i benen efter allt...men det är inte så himla farligt mycke.


Senare på kvällen for jag ivär på Sandviken på dansen som var där....men inse vilket jävla RUSSINDISCO det var...tror jag sänkte medelåldern med en hel del när jag kom dit....stannade bara fram till paus sen for jag därifrån....for o snurrade runt på stan o kollade lite på folk.

Surrade med en del kollegor oxå innan jag sen tog o for hem.


Nu blir det middag o sen ska man ut o jobba inatt.

Av Camilla Viklund - 23 juli 2009 12:23

Ja då har det äntligen gett resultat efter allt äckligt som man har druckit. Har provat många olika smaker men nu har jag hittat en som faktiskt smakar gott....choklad smaken...den smakar som Pucko ungefär.

Hittade ett par byxor som har legat i garderoben nu i flera flera månader o nu kom man äntligen i dom :)

Tjoho vad man kan...bara att fortsätta lite till.

Får se om man hakar på J sen o tränar lite...sen vill M att jag följer med henne till hösten på Step-up här i Nälden. Vi får väl se hur det blir.

Av Camilla Viklund - 23 juli 2009 09:53

Ja då blev det ett skitpass igen.....när man är van att göra en pengar på en bil när man kör den till att nästan inte göra något....När jag jobbar så vill jag gärna att det händer något oxå.

Det gick segt hela dagen....lyckades hamna på lassa på jätte fin plats för en långkörning....o vad FAAAAAN får jag. Jo en 75:a med personbilskrav....%&%&"#&#&%%&#....irritationen stiger till max....huggtänderna o klorna växer.....blir en Sebirisk Tiger.

O den som stod efter mig i kön på lassa....vart får den åka då...jo upp till Norråker.... GGHAAAA den ville jag ju ha....*gråter en skvätt*

 Vet inte vad jag gjort för ont...växeln måste haft något emot mig igår.

 O sen fortsatte bara min otur...fattas bara att jag skulle ha bucklat bilen oxå...men det gjorde jag som tur var inte.

Tvättade den så fint innan jag skulle sluta, sen iväg till garaget...starta min Bröl-Bert o vråla hem.


Nu ska man ta lite mer kaffe o försöka bli människa. Blir nog bingo i Kluk ikväll....Man kanske ska åka förbi o kolla ens gamla hem hur det ser ut nu för tiden...men det känns konstigt att åka förbi där o veta att det bor helt andra människor i det huset nu....känns vemodigt...synd att det ligger så lång bort annars hade jag flyttat dit.

Men när man jobbar i stan blir det långt att åka från Kluk till stan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket namn ska man välja??
 Oskar
 Eddie
 Oliwer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards