Alla inlägg under maj 2009

Av Camilla Viklund - 29 maj 2009 13:16

Igår var jag iväg o gjorde den tatuering som jag länge har funderat på att göra. Den blev lite större än jag hade tänkt mig...men det gör absolut inget...hade inte blivit nå bra om jag hade gjort den mindre.

Sjukt nöjd över den är jag :)

Av Camilla Viklund - 28 maj 2009 10:23

Idag ska jag fara iväg o göra en tatuering till....härligt....har väntat länge på att hitta en bild men nu har jag äntligen hittat den o nu ska den fast i skinnet.


Återkommer sen när det är klart


Av Camilla Viklund - 26 maj 2009 16:04

Nu har min underbara Bertmobil fått godkänt hos doktorn...jippi nu är det bara att tuta o köra. Synd att det regnade ute annars hade han fått blivit ordentligt ompysslad. Det får bli sen en bättre dag....ska Bert få må riktigt gott :)


Var ner på Game o köpte ett nytt spel oxå....nu ska det rockas hela kvällen lång...köpte Gitar Hero så nu kan jag spela tills ögonen blöder.

Ska jag bli värre än J hehehehe.

Av Camilla Viklund - 26 maj 2009 08:05

Sitter nu uppe helt ensam...ganska skönt ändå...Philip han sover än o Einar är på jobbet. Sitter vid köksbordet o tittar ut på fåglarna som kommer o äter upp det sista av fågelmaten. Ganska rofyllt att sitta här o titta ut i lugn o ro.

Men fan att man ska vara så tröttur på morgonen. Tänk om man kunde vara en morgonpigg rackare istället. Men icke sa Nicke...tröttare människa får man leta efter.


Var på fotbollsmatch igår kväll här i Nälden....grabbarna mötte Lit...tyvärr förlorde dom den matchen med 2-3...men det var första förlusten för dom. Sebastian som är målis var så jävulskt besviken på sig själv...kunde inte riktigt förlåta sig själv för att han släppte in målen. Men har var enormt duktig ändå....tog flera bollar.


Idag blir det en liten tur in till La Stada o glo runt lite...ska in o kolla om jag hittar några fotbolls skor till Rasmus....sen får man väl se vad man hittar på.

J har ju frestat en med Gitar Hero nu ju....hmmmm undrar om man ska ta o fixa det. Är ju skit kul att spela ju.

Men det farliga är att om jag köper ett nytt spel så kommer jag att sitta fast vid det. Kan ju sitta flera timmar om det skulle vara så. Man är en TV-spels nörd ibland alltså.


Jag återkommer senare idag med hur det blev :)


KRAM KRAM

Av Camilla Viklund - 25 maj 2009 02:43

Jaha då sitter man ute i taxin o jobbar men det händer inte särskilt mycket....har haft 3 jobb sen kl 22 :(


Sitter nu nere vid Storjön nedan för Jamtli o tittar ut över vattnet. Storsjön ligger alldeles spegelblank helt underbart vackert. Solen håller nu på att gå upp men tyvärr är det hel mulet på himmlen. Men det gör inget för det är så härligt ändå att sitta här o titta ut.

Man sitter här o filosoferar o undrar om det inte ska hända något mer inatt.

Det är väl bara till att vänta på att morgonflyget ska dra igång.


Hoppas ni som har sovit inatt har fått sova gott ;)


KRAM KRAM

Av Camilla Viklund - 23 maj 2009 18:41

Jaha då har man bytt utseende....från vandrande Alvedon till en vandrande kräfta hahahaha.

Fan att man alltid ska bli röd till en början när man solar...ser ju så jävla knäppt ut. Tänk om man kunde bli som en pepparkaka istället för en kräfta. Men det blir väl bättre senare under sommaren.


KRAM KRAM



Av Camilla Viklund - 23 maj 2009 16:32

Letar med ljus o lyckta efter 448....men den lyser med sin frånvaro.

Jag har ju hamnat efter...tappat min ledning. Det tycker jag inte om. Bara jag hittar detta nummer vet jag vart jag sen har flera nummer. Bra att köra taxi för då hittar man många ;)

Av Camilla Viklund - 23 maj 2009 16:24

Vilken underbar dag man har haft...suttit ute i solen o mått gott idag. Lite synd bara att det skulle blåsa så kalla vindar mellan värmen. Men man måste ju göra sina tappra försök att få lite färg på kroppen så man inte ser ut som en vandrande Alvedon ;)


Tog en promenad med barnen ner till affären för att handla middag o godis. Stannade vid dagiset så dom fick leka lite i klätterställningarna som dom har där nere. Sen var det bara till att knata upp för dessa backar. Varför ska man bo så högt upp.

Jobbigt ju att gå uppför....men det är bra träning för rumpan kände jag.

Fick lite överskottsenergi så jag tog o sprang ikapp med ungarna men dom har betydligt mer ork än vad deras gammla mamma har :)


Sen har man suttit o druckit kaffe i solen. Köpte mig en korsordstidning oxå som man har suttit fast i....skönt att försöka använda sina små geniknölar en sväng.

Nu hägrar det middag om en liten stund...Sen får man se vad kvällen har att erbjuda.


KRAM KRAM

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket namn ska man välja??
 Oskar
 Eddie
 Oliwer

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards