Alla inlägg under april 2009

Av Camilla Viklund - 29 april 2009 16:01

Här kommer lite bilder på min snygga Bert-mobil. Visst har han blivit en snygging =). Skulle nu bara vilja ha Devil Eyes till den men det finns inte till min bilmodell....blir ledsen i ögat nu. Jag vill oxå ha det...men men det kanske kommer senare sa dom jag pratade med.

Av Camilla Viklund - 27 april 2009 18:49

Inte har det hänt så mycket i mitt liv nu på ett tag...förutom att jag har fått ta en massa skit från en viss person som jag är allmänt less på. Ska inte tro att den är guds bästa barn. Klagar på allt o alla men är fan i mej inte ett dugg bättre själv.

Har som vanligt jobbat i helgen oxå...trist helg att jobba men men någon måste ju göra det oxå. Kicki tycker tydligen att jag verkar bo i min taxi, men det blir ju så när det inte finns folk att få tag i som kan jobba.

Till helgen är jag faktiskt ledig o då ska jag ut o roa mig lite.

Det är då dans här i Nälden så då ska jag ner dit en sväng. Härligt att få komma ut en sväng o ha roligt.

Har kört Tandkräm 2 gånger i helgen oxå...masserat han...inse vad det är jobbigt att massera en häst. Värsta styrketräningen. Kommer ju få armmuskler om jag fortsätter så här.

Sen har man pimpat bilen lite oxå...ny klädsel, nya pedaler, solfilm o nya mattor på golvet. Värsta vrålåket snart...min underbara Bertmobil.

Jag har min Bert o Jennie har sin Åke...så jävla roligt att hon oxå håller på som mig...hahaha.

Vi är bra tokiga....men underbara...

Av Camilla Viklund - 24 april 2009 11:58

Nu leder jag ännu mer =)


425 är nästa nummer man ska ha

Av Camilla Viklund - 24 april 2009 09:10

Förstår inte hur en del bara orkar bråka. Jag blir så jävla less när en del tror att dom är helt perfekta o aldrig gör något fel själv utan det är bara alla andra som gör fel. Har nu fått nog av det här o det kommer den personen snart att märka av om inte den tar o skärper sig. Har nu blivit kallad för både det ena o det andra: satkärring, surfitta m.m

NU FÅR DET FAN I MEJ VARA NOG!!!!!!!!!

Tro inte att jag godtar något mer...inga mer ursäkter biter på mig.

Tror att man kan göra som man vill...skrika o skälla o sen komma o säga förlåt o tro att allt är bra. Inte den här gången.....nu är det NOG!

Av Camilla Viklund - 23 april 2009 07:46

Inatt har man haft en tung natt...Philip har mått illa inatt o kräkts...själv har jag inte kunnat slappna av för att kunna sova. Minsta ljud o jag har tittat på han på en gång.

Han o jag har legat på soffan hela natten o tittat på TV...men fy vad det är dåliga program på nätterna. Förutom om jag skulle ha jobbat...då skulle det säkert vara kalas på TV. Nu har man skickat dom andra barnen på skolan...väntar på att Einar ska komma hem en sväng så jag får vila lite. Har nu varit vaken i 25 timmar så det börjar kännas i kropp o knopp.

Satt o chattade med J.J en sväng...hon var ju oxå vaken...fast hon satt ju på jobbet så då måste hon vara det.

Nu ska man ta o fylla på kroppen med lite koffein så man orkar med ett tag till....


Kram kram på er

Av Camilla Viklund - 22 april 2009 13:31

Ja då har man kommit upp i 423...det går gott just nu.

Börjar se middagen som jag är lovad komma närmare o närmare =)

Av Camilla Viklund - 22 april 2009 09:30

Ja då var det en ny dag igen. Inatt har jag iallafall fått sovit i min egen säng =). Philips säng är lite för liten för mig...måste skaffa en större säng till han så man kan ligga i den utan att vika sig dubbel på natten. Hade lite lätt ont i kroppen igår morse när jag vaknade i den efter att ha sovit en halv natt tillsammans med han.


Fick börja jobba lite tidigare igår...blev lite stress o panik innan man skulle iväg. Einar ringer o undrar om jag kunde vara i stan 14:15....visst sa jag....kasta sig in i duschen o slita på sig kläderna.

Sen in i Bertmobilen o blåsa in till stan. Som tur var satt alla kunderna i bilen när jag kom dit så det var bara till att köra hem dom.

Hade rätt så bra flyt hela passet....medans det gick sämre för andra hehehe.


Nu ska jag ta o plocka ner gardinerna o tvätta dom...putsa lite fönster o dammtorka lite. Vårsolen skiner ju in o visar hur smutsiga fönster man har

Av Camilla Viklund - 21 april 2009 12:42

Varför ska det vara så jävla svårt att hjälpa till. Har inte bett om något på 11 år o när man äntligen behöver lite hjälp så är det helt jävla omöjligt. Jag blir så trött på att det alltid är jag som ska fixa allt....o när jag ändå gör det så får jag bara skit för det.

Inget man gör duger!

Skiter snart i det här o flyttar långt ute i skogen där ingen hittar mig!!!!0

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket namn ska man välja??
 Oskar
 Eddie
 Oliwer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards