Alla inlägg under februari 2009

Av Camilla Viklund - 26 februari 2009 15:14

Idag känner jag mig på årets pissigaste humör...har ingen lust eller ork med någonting. Denna jäkla förkylning som ligger i kroppen o jäklas med mig oxå. Den vill inte bryta ut ordentligt o den vill inte heller försvinna...morr.

Idag ska man passa sig för att jäklas med mig

Av Camilla Viklund - 24 februari 2009 15:18

Vad det är underbart väder ute. Jag o Philip har varit till hästarna o fixat lite. Borstade igenom man o svans...kollade hovar o ben.

Sen tog jag o smorde alla tränsen oxå. Satt ute o solen o fixade med sånt medans Philip lekte i snön. Tog även att fyllde på vatten så man vet att dom klarar sig.


När vi kom hem igen så tog vi o började gräva en snögrotta...det var tungt för det var en is inuti snön...blev tvungen att använda spettet för att få bort det. Sen när dom större barnen kom hem fick dom ta över med att krypa in o gräva undan snön där inne.


Efter ett tag tog solen o försvann...inge roligt längre då...mycket härligare att vara ute i solen.


Nu ska man ta o fixa lite krubb i kistan...man blir ju hungrig av att vara ute i friska luften

Av Camilla Viklund - 24 februari 2009 08:04

Ja då har en ny dag börjat....att man ska vara så trött på morgonen. Barnen var enormus trötta när jag skulle väcka dom för att dom skulle upp o äta frukost innan dom ska åka med taxin. Tror det tog 10 minuter innan dom lyckades ta sig ur sängen.

Som vanligt är dom jätte trött när dom ska upp till skolan men som till helgen kommer dom att vara jätte pigg kl 7 på morgonen när en annan vill ha sovmorgon :(


Tror dessutom att jag har en annalkande förkylning på G. Känner mig tjock i näsan o jag toknyser nu på mogonen. Har fan inte tid att vara förkyld nu....men det kan vara falskt alarm oxå...det får man väl se hur det blir.


I eftermiddag ska man ut o jobba igen...köra våran enormt stora taxi...känns båda roligt o kusligt att köra den..just det att man har inte lärt sig än var man har alla hörnen på bilen. O man vet inte vart man tar sig in heller. Det är inte alla gårdar man tar sig in på utan att skada bilen. Men man lär sig väl allt sånt ganska snart.


Nu blir det mera kaffe.

Av Camilla Viklund - 23 februari 2009 19:03

Längtar tills min underbara man kommer hem. Vi har inte hunnit träffas mycket nu på slutet. När jag har varit hemma jobbar han o tvärtom. Vi har inte många dagar tillsammans ledigt. Men det är ju helt jävla omöjligt att hitta någon som vill jobba istället för oss. Det finns så många som inte har jobb men tro inte att dom vill jobba.

Det är många som tycker att dom tjänar bättre på att stämpla...men hur kul är det då???

Det värsta jag vet är att vara arbetslös...har varit det totalt 3 månader sen jag gick ut gymnasiet 1995.

Av Camilla Viklund - 23 februari 2009 14:10

Idag fick man en ledig dag. Skulle ha jobbat eftermiddagen men jag slapp det. Känns skönt för jag har inte kommit ikapp mig efter helgens bravader.

Det var tungt att köra till Stockholm...har ingen lust med en sån resa till nu på länge. Jag tyckte man körde o körde hela tiden.


Sen var det dött på körningar inne i stan lördagnatt. Märktes att det är helg innan löningen kommer. Bara snorungar ute som var dyngfulla. Hade en tjej som mådde illa när hon skulle åka. Som tur var hade jag spypåsar i bilen min så hon satt o höll i den hela vägen hem.

Men hon spydde aldrig som tur var...det är det värsta jag vet när någon kräks...hon hade oxå en super gullig pojkvän som satt o var jätte gullig med henne...tur att det finns killar som tar hand om sina tjejer.


Söndagen var lika död den...hände inte många knop den dagen heller. Trodde jag skulle få sluta 23:30 men det kunde jag fet glömma. Flyget var försenat så det var bara att vänta o vänta.

Jag var hemma halv 2 inatt :(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket namn ska man välja??
 Oskar
 Eddie
 Oliwer

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards