Alla inlägg under juni 2009

Av Camilla Viklund - 24 juni 2009 12:53

Underbart....idag lyser solen o det är varmt o skönt ute :)

Äntligen kan man sitta ute o prova få lite färg på kroppen. Men man åker väl snart dit för förargelseväckande beteende. Grannarna måste ju fram med extra svarta solglasögon för man är ju så himla blek.

Snart kanske jag kan gömma mig bland kräftorna istället....brukar ju se ut som en kokt kräfta efter ett tag....*S*

Men sköööönt är det.


Inatt kunde man sova iaf...skööönt det att slippa den där värken i benen. Om inte annat hade man ju haft sällskap inatt på mobilen om man inte hade kunnat sova. Det fanns ju dom som jobbade inatt som man hade kunnat terra....hehehehe....

Men jag fick sova medans dom jobbade på....tur ni kände ansvar ;)


Nu ska man steka fläsket lite mera.....kramen på er

Av Camilla Viklund - 23 juni 2009 11:59

Vart har solen tagit vägen?????

Dom har lovat att det skulle vara fint väder men jag ser fortfarande en massa moln bara. Tänk om man kunde få sitta ute o sola lite men det verkar vara omöjligt. Sitter nu o slösurfar lite...hällt upp en kopp kaffe till...önskar o önskar att solen snart ska komma fram lite.


Hade sånna problem med att somna inatt....hade sån värk i benen att jag höll på att bli tokigare än vad jag redan är.

Fick kliva upp o ta värktabletter....sen vandra runt lite...ut o ta en rök.

Sen hade tabletterna börjat verka så man kunde somna.

Bara det att kl var 03 när jag tittade på den senast :(

Fan vad jag hatar dom nätterna när det är så här....känns nästan som om man har växtvärk i dom. Men jag borde ju ha slutat växa vid det här laget.


Nu har man startat en maskin med tvätt....hoppas på uppehåll så kanske man kan hänga ut den idag :)


KRAM KRAM!!!!

Av Camilla Viklund - 22 juni 2009 12:27

Har haft en underbart härlig ledig helg....midsommar afton var riktigt trevlig här ute. God mat...go dricka o trevligt besök bjöds det på.


Lördagen hade jag tänkt tillbringa hemma men så fick man ett  SMS ifrån gums som undrade om det blev nå kalas på kvällen....hade som inte tänkt det men det väckte en tanke. Fan vad kul det skulle vara...så jag kollade läget o tillslut så blev det så.

O hon kunde oxå ta sig in till stan så det slutade med att man snabbt som ögat gjorde sig iordning o drog in till stan på Plaza...där träffade man på en hel del kollegor oxå ;)

Var riktigt kul....o mycket roligt fick man höra hahahaha. När dom stände hoppade vi in i en taxi o drog till Lugnvik på efterfest hos M. Men jag blev inte kvar så länge för min skjuts hem hörde av sig o skulle hem så det var bara att hoppa in i nästa taxi.


****************************************''

Stack ut med Tandis en sväng på söndagen efter det att jag hade piggnat till lite....underbart det var. Skönt att komma ut i skogen en sväng o han var helt underbart snäll oxå. Inga dumheter när vi var ute.

Tog med mig momma på bingo sen på kvällen men inte blev det några pengar till mig heller. Som vanligt :(

****************************************'

Idag är man ledig igen...undrar vad man ska ta o hitta på då. Ska ta o packa lite saker till barnen innan dom åker. Annars blir det nog till att ta det lugnt hemma idag.

Imorgon är det jobba som gäller


KRAM KRAM!!!!

Av Camilla Viklund - 19 juni 2009 19:48

Idag har man ledigt :)


For in till stan en sväng för att skaffa ett partytält...blev jätte bra här ute. Har haft invigning på det ikväll. M har varit här o ätit middag.

Men nu sitter man ensam här hemma o funderar på vad man ska hitta på. Blir väl till att sitta o dum glo på TV.....om det nu är något att titta på.


Har skaffat trådlöst tangentbord o mus oxå så nu kan man ligga på soffan o surfa o chatta istället för att sitta i skrubben med datorn.


Ha en fortsatt bra midsommar alla!


KRAM KRAM!!!

Av Camilla Viklund - 19 juni 2009 19:43

Ja då har man haft sin sista natt jobb för några dagar....det blev fasiken 55 mil man körde igår. Var en sväng ner till Sveg o hälsade på där nere. Satt o drygade mig lite med R oxå på vägen ner. Men det är så jobbigt att skriva text på skärmen samtidigt som man ska köra bil.

Moa fick heta både korvkiosk o rullande skolkök igår :(     Hon kommer snart bli jätte sur på alla som mobbar henne ;)

Sen blåsa järnet tillbaka till stan för att hinna med lite där oxå innan man skulle sluta.

Tror Mia hade ätit fnitterpiller igår...vi satt o surrade med Henrik en sväng o vad man än sa så fnittrade hon som en tok.


Blev rätt så bra med jobb...men jag fick ju ta till stygg humöret mitt en sväng. Jävla dryga kunder det finns alltså...hade inte kunden gett sig med sitt tjafsade hade han flygit ut ur bilen med skallen före.

Jag tar verkligen inge skit när jag sitter o jobbar.


Men man hade ett bra avslut på kvällen iaf som gjorde mig på bättre humör :)



Av Camilla Viklund - 18 juni 2009 13:18

Då var ytterligare en natt avklarad...blev en hel del att göra inatt. Skönt det om man jämnför med natten innan. Personalfester överallt inatt tror jag bestämt det var. Man for överallt o hämtade o fick höra att dom hade varit på P-fest. Nu har man bara inatt kvar att jobba sen är man ledig till på tisdag. Då ska jag försöka mig på ett morgonpass.

**************************************

Fick höra en rolig sak igen om en viss person nu igen....det är humor över det hela....hahaha...*ASG*

Man kan ju fundera över hur en del människor fungerar ibland alltså....varför ska det vara så intressant med andras liv.

Det finns nått som heter: Sköt dig själv o skit i andra.

Men det verkar h*n inte kunna göra. Se till att sköta ditt eget liv o lägg dig inte i andras hela tiden. Blir så trött på detta skvaller o gottande i andras liv. Man kan ju inte göra något utan att hela kåren sen ska veta om det.

När man sitter ute på flyget är det som rena rama skvallerstugan. O har man gjort något så förstoras det hela o det läggs till saker som inte är sanna. Helt jävla sjukt alltså!

****************************************

Fick ett trevligt förslag inför midsommar...grillning men M.

Får bara hoppas att det blir bra väder oxå så man kan göra det. Trist med denna blåst bara...man håller ju på att blåsa bort här.

Det var jätte roligt att h*n hörde av sig o frågade vad man skulle hitta på. Har ju lovat tidigare att man ska komma förbi på kaffe men det har aldrig blivit av...man får ta o skärpa sig.


Nu ska jag ta o hämta mig en påtår....grubbla på vad man ska laga för mat idag. Sen blir det till att jobba en liten sväng.


KRAM KRAM!!!!

Av Camilla Viklund - 17 juni 2009 16:07

Så här kände jag mig imorse när jag vaknade efter att ha sovit bara 3 timmar....fan vad seg jag är nu...men det går nog som vanligt över när jag kommer ut o sätter mig i taxin o ska jobba.


Av Camilla Viklund - 17 juni 2009 02:49

Ja då sitter man åter ute o jobbar en natt....händer inte mycke just nu. Sitter nere vid mitt favoställe....nedanför Jamtli vid Storsjön. Jag o några husbilar står här nere. Enda skillnaden är att dom sover men det gör inte jag. Sitter o tittar på hur några ungdomar håller på att grilla lite längre bort....undrar hur stor brasa dom egentligen ska göra.

Har enormt tråkigt just nu...det har varit några få körningar hittills men nu har det varit stendött i 30 minuter.

Inga rådjur här nere inatt...såg ett sist jag stod här nere...typiskt när jag äntligen har tagit med mig kameran för att kunna fota sånt som jag ser.

Men så är det väl alltid :(

******************************************

Nu är det snart bara 3 timmar kvar av det här passet....då får man åka hem o krypa ner under täcket....borra ner skallen på den mjuka, sköna kudden.....ggaaaaaa vad jag blev trött nu...skönt det skulle vara att få sova en stund.

Har nattpass imorgon med...men då vid den här tiden så slutar man ;)

***************************************

Nä nu ska man se om man kan hitta något roligt att läsa på nätet.


KRAM KRAM!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket namn ska man välja??
 Oskar
 Eddie
 Oliwer

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards